![]() ![]() 0 - 1Finalitzat |
Primera prova del CE Sabadell 2020/21 completada. El conjunt d’Antonio Hidalgo s’ha mesurat aquest dimecres davant l’Andorra en el primer partit amistós de la pretemporada a les instal·lacions Royalverd, situades a La Vall d’En Bas on l’equip està fent un stage aquesta setmana.
Hidalgo ha apostat per provar un 3-4-3 amb cares noves. Fuoli, Pierre Cornud i Víctor García han debutat avui. També ho ha fet en defensa Chadi Riad, el juvenil del FC Barcelona que jugarà cedit a l’obrador aquesta temporada. En els primers 45 minuts han destacat Víctor i Aarón Rey, que han demostrat una bona entesa a priori. Tots dos han provocat arribades per la banda dreta i han deixat una primera sensació positiva.
A la represa, Grego Sierra i Víctor Garcia han deixat pas a Aleix Coch i Jaime Sánchez, qui també ha debutat avui amb la samarreta arlequinada. En el tram final han entrat Froi, Gausachs i Lamela substituint Fuoli, Pierre i Néstor. En els últims minuts, Chadi ha patit molèsties i ha entrat Valentín Volpi. L’Andorra ha aprofitat una errada defensiva en els darrers instants i Izan ha fet el 0-1.
Al final, primer amistós de la pretemporada que acaba en derrota però amb bones sensacions. El pròxim compromís serà diumenge, quan el Sabadell s’enfronti al campió de Segona i nou equip de la Liga Santander: la SD Huesca.
Periodista. Director de L’Hora Arlequinada.
Observacions
Data | Hora | Temporada | Jornada |
---|---|---|---|
26/08/2020 | 18:00 | 2020/21 | Amistós |
Estadi
Royalverd |
---|
Periodista. Director de L’Hora Arlequinada.